mY lOvE

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 4, 2012

dUgaAn TuHaN...

Salam..

alhamdulillah aku masih sihat,bahagia dengan kehidupan dan aktiviti sehari2 aku...tetiba suami dapat berita dia kene tukar,rase down sangat tapi nak buat camne aku kene redho je..pastu aku dah buat first appointment dengan dr perancangan keluarga kat az-zahrah..arap2 Tuhan permudahkan dan tunjukkan jalan yang batul bagi aku dan suami agar rezeki zuriat kami dipermudahkan...aminnn...aku tahu ini masanya tuhan uji aku dengan ujian dan aku akan terus bersabar dengan ujian ini walaupon kekadang goyah juga di atie..sesungguhnya jika Tuhan berikan kita ujian maknanya Tuhan sayangkan kita.arini juga aku dah settlekn yuran then kelas bagi part 5 akan start 30/9/12 ni...aku akan terus berjuang....hidup mesti diteruskn diiringi dengan doa dan usaha pada Tuhan....aminn..

No comments:

Post a Comment