mY lOvE

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 2, 2012

T'rAsE d'Atie

errmmm...sangat-sangat kecik atie dengan suami sendiri bila melebihkan hal laen berbanding diri ini...dia selalu macm tu,aku dah cukup-cukup bersabar dengan sikap dia camtu,aku tahu mmg aku indepndent but yet i still need your opinion...aku dah ase cukup-cukup la...aku dah malas nk ambik tahu,kekadang aku rase dia lebih memetingkan diri sendiri lak..sekarng mne ada nak telefon,msj..sumer dah xada..betul la org ckp once someone tu dah dpt kita dia xkn jadi mcm time bercinta dlu lg...dah terlampau byk bnda yang aku kecik atie n dia...nape dia xnk phm aku ek..dia asyik nasihat aku suh berubah tapi dia ada berubah xada kn...aku dah betul2 down dengan dia..aku dah malas nk ambik tahu...aku jgak dah malas nk tlng settlekn hal dia...biarla dia dengan cara dia sendiri...janji dia bahagia dengan ape yang dia buat...semoga Tuhan terus memberi aku kekuatan dalam diri aku menghadapi hari-hari mendatang..mmg org ckp ni br hal kecil..tapi bila hal kecil tidak diendahkan ia akan membesar dan terus membesar...terlampau berat di dada menahan pilu bila diperlakukan oleh org yang tersayang..kita terlampau nk bg yang terbaik buat dia..tapi dia?dalam hati dia?perasaan dia?perlakuan dia?ada dia pk semua tu...ada dia pk macm aku pk...ermmm semoga hari mendatang aku lebih tabah Ya Allah....

No comments:

Post a Comment