mY lOvE

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 3, 2015

Master Vs Mimpi

assalamualakum...

dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani,

Hari ni lewat lagi dtng opis sebab smlm aku mimpi benda mengarut...skrng en.suami kursus 5 bln so sbtu ahd je balik kkdang xbalik,hu2...so dlm mimpi aku tu, aku p jln2 dgn adik aku ttba jumpa s2 chalet ni y pintu tingkap dia terbuka, dlm tu ada couple. aku tgk la muka dia n bntuk bdan sebijik suami aku, aku aku ketuk pintu nk bt rush tgk dpn2 upanya org lain... selang 10 minit suami aku dtng tnya buat ape kat sini...hi2.....

habis satu bab.......

bab kedua tengah berlaku konflik dalaman...nak sambung master ke x...en.suami gigih suruh sambung tp aku xtau..sbb kalau sambung cnfrm bz giler2 then sabtu ahd mmg akan ada kelas..sanggup ke aku nk hadapi lagi keadaan cmtu...skrng ni rasa seronoknyer goyang2 kaki..tp xtau la..sbb kkdang tahap bosan tu pon jadi melampau2 juga sbb dah biasa bzkn diri dengan asimen bagai2 eh...hi2...kalu ikotkan daftar sabtu ni tp s2 habuk preparetion pon xbuat..ermmm...

oke la...jomm breafast,,,hi2...p/s=aku punyer blog mmg xde erti wordless wnesdy..hi2...sbb ikot suke hati aku bila time nk menulis eh...ha3


No comments:

Post a Comment