mY lOvE

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 3, 2014

perkembangan yang positif

Assalam,

nak update latest improvemnt pada suami, last appmnt aritu doc gtau ada perubahan positif...bacaan hormon telah menunjukkan ada perkembangan bermakna clomid telah merangsang hormon suami untuk hasilkan sperm...husband saya azoospermia yang mempunyai hormon tinggi, so sebelum proced dengan biopsy doc try membantu stabilkan hormon so that bole hasilkan sperm..in Shaa Allah...aminnn..

Usaha dan Doakan yang takkan pernah putus dari Aku....In Shaa Allah..

5 comments:

  1. Syukur Alhamdulillah..update lagi lepas ni...saya sangat berminat nak tau perkembangan rawatan awak...

    ReplyDelete
  2. Assalamulaikum... salam perkenalan. kita mempunyai masalah yang sama. Suami saya juga Azoospermia. Sudi tak kiranya kita berkenalan lebih lanjut? Boleh bertukar2 cerita. Saya ada tubuhkan group facebook 'Azoospermia support group' - dalam group ni ada beberapa orang yang senasib mcm kita, berkumpul dan berkongsi cerita. Kalau sudi awak boleh add saya di Facebook https://www.facebook.com/nina.dan.baby
    atau emelkan saya di shazrinas@gmail.com. http://www.journeytottc.blogspot.com/ ini pula link blog saya.
    Sekurang2nya hanya yang melalui sahaja mengerti...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah kita jgn berhenti berharap, in shaa Allah sy akan sntiasa update perkembangan rawatan kami..Rina okeh nati saya add awk...hi2..tp sy sbnrnya lbh ska low profil, sbb nk jga n pastikn org sekeliling xtau mslh kami...risau tkot husbnd saya down lagi..dulu masa mula2 dia tau teruk juga saya nk kembalikn smngt dia..skrng dah ok...nati ape2 boleh pm sya hokeh..tq rina and wiwie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi. X sure plak awak dah add sy ke Blum. Tapi jgn risau. Group kami ialah closed group. Hanya kita2 aje yg bley baca.

      Delete