mY lOvE

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 12, 2013

Moga Tuhan Kurniakan kami zuriat yang soleh dan solehah

assalamualaikum pembuka bicara...
dugaan pasang surut dalam hidup ni, aku masih dibelenggu pada harapan yang sama dambakan zuriat aku sendiri...moga tuhan dapat merasai keinginan dan makbulkan doa aku...Ya Allah Tuhan Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani..Kuniakanlah aku zuriat dambaan keluargaku Ya Allah semoga aku dapat merasa bagaimana jadi ibu dan tanda pengikat kasih sayang kami...bulan 6 ni adik ipar aku nk kawen. aku dah mula takot kalau dia dapt rezeki dulu...aku bingung pk masalah ini dan aku tahu ini bukan kerja aku..aku cuma berharap bulan ni ada la rezeki kami sekeluarga untuk menimbang zuriat sendiri..kekdang bila perasaan jahat aku ni datang,ingin skli aku menamatkan semua ini dan lari jauh2 agar tidak ada benda yang terbuku lagi...suami aku memang tak akan komen ape2 pon...Ya Allah hanya engkau tahu yang terbaik untuk kami Ya Allah permudahkanlah rezeki kami..aminnnn

No comments:

Post a Comment