mY lOvE

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 23, 2012

Doa dan Harapan

salam..alhamdullillah...untuk semua nikmatmu Ya Allah,terima kasih untuk segalanya...terasa mahu menulis,mahu bercerita tentang kehidupan,impian dan harapan...Arini period dah lewat then perut rase laen xmacam selalu,asyik rase penuh je then makan berdouble2 sampai aku pon hairan n aku cmne boleh mkn sebanyak tu ek,he2...moga Tuhan Makbulkan doa kami,Ya Allah kuniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah Ya Allah..Ya Allah semoga sekarang ni aku mengandung Ya Allah..amin2 rabbana Alaminnn....Then tentang suami lak dia postponed seminggu lagi pindah p PD,moga2 suamiku xjadi pindah..risau sangat macmne la dia nk berulang..aku dah start pk nk pindah seremban...ok lah aku nk p bank jap,he..nati ada masa aku menulis lagi...banyak nk cerita tapi nanti2 la...

No comments:

Post a Comment