mY lOvE

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 1, 2012

padamu aku berserah

Ya Allah Ya Tuhanku Maha Pengasih lagi Maha Penyanyang...Ya Allah kurniakanlah hambamu yang lemah ini rezeki zuriat Ya Allah...hanya pada engkau aku berserah nasibku Ya Allah...Tuhanku betapa engkau maha mengetahui isis hatiku yang begitu dambakan zuriat didalam rumah tanggaku Ya Allah...Kau kurniakan lah zuriat yang soleh dan solehah Ya Allah hanya padamu aku berserah...betapa kau inginkn zuriat dan aku xkan berhenti berusaha,mungkin terlalu byk dosa-dosaku dimasa lalu,xpon ini ujian hebat darimu Ya Allah buat aku..kekedang aku lemah jua Allah mengjadapi ujian ini...rasenya tidak lengkap kehidupanku tanpa zuriat bersama suamiku...daku tahu betapa suamiku terlalu dambakan zuriat didalam rumah tangga ini Ya Allah...Amin..Amin....

No comments:

Post a Comment