mY lOvE

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 26, 2012

rezeki kawenn

salam..

alhamdulillah.....syukur untuk semua rezeki yang tuhan kurniakan untuk rumah tangga aku...first aku dah dpr duit kwsp,pastu dpt APC then dapat gak elaun tanggung kerja alhamdulillah...rezeki kami suami isteri..aminnn...aku sekarang asyik sakit perut...hopefully it's sign og pregncy....hopefully..aku dah tnya k.nani dia ckp dia pon cmni gak dlu...Tuhan kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah yang berguna didunia dan diakhirat....aminn...aku harap sangat2 bulan ni aku mengandung aminnn tapi tu semua rezeki tuhan sape yang tahu...then sadly aku gaduh n hubby...aku kkdng xblh trima cara dia bt tanpa info kat aku dlu...owhhhh lupe nk gtau hubby dah blh pndah cni..kami dah jadi perfctly husband and wifeee....doakan kebahagiaan kami iye...aminnnn...

No comments:

Post a Comment