mY lOvE

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 10, 2010

salam..sedey sangt pg2 lagi dah kne bt kje orang...nape la diornng xbt kje diorng...aku sampaikan xterbuat kje sndri....N27 pon ssh.....jadi aku berazam akan sambung study sampai hbs then xkn bt org cm org bt aku skrng...letih Tuhan je la tahu...mmg la niatkan amal jariah tp tlng la bagi kerjasama. aku ase cm nk pindah tempat kje je...xtahan aku duk cni cm kuli ase....tp 2 la selagi aku blh thn aku thn...tp kesabaran aku cm dah nk smpai ke hujung nsb bk bos aku alhamdullah....ermmmm...aku dah xtau nk cite kt sape...at least bile tulis kurang ckit bbn kt dada ni...mungkin 2 la,alu kne baiki hubungan aku dengan pencipta dlu...aku tau tp xbaiki2 lagi ek,he...skrng ni kepala aku tengah berdenyut2 sakit....nyesalnya datang kje ari ni,hu2..lau x leh je rehat kt umah ek....skrng aku ase cm aku xdek pe2 pon....kalau blh aku nk p satu tempat y sumer org xkenal aku....mulakan hidup baru dengan suasana baru...





*sayu terpisah hikayat indah kini hanya tinggal sejarah, berhembus angin rindu begitu nyaman kerinduan niat kasihmu..


hujan lebat mencurah kini bagaikan tiada henti...kau dan aku kau irama terindah xlagi aku dengari...kau pergiii....pergiii......sepi tanpa kata terdiam dan kaku xkau lupa apapon kata mereka biarkan kenangan berbunga di ranting usia...hujan lebat mencurah kini bagaikan tiada henti..

okies dah nk balik dah nk p psr mlm...lapo sngt2 ni,hu2....







*kau katakan cinta ku xkn datang bila kubutakan bagaimana nk kekal...


aku xbererti kau mudah sesali berulang kali kau mungkiri manis mulut berjanji terpedaya lagi menanti terbiar didustai...


kaulah bahgia kaulah derita lusa mu xkn ku kanl kau siapa..








mood aku dah okey dah ckit,he2...

1 comment: